Kings of Seven forum index
RegistreerZoekenHelpGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
wij stellen ons voor
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Kings of Seven forum index » Introductie Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
wij stellen ons voor
Auteur Bericht
dennis3000
Clanlid

Bericht ff voorstelle Reageer met quote
Hallo Lijpe gaste.

Ik ben Dennis zkr niet verwacht met zoon naam.
Ik ben 15 jaartjes oud en zit op HAVO 4
Ik own iedereen met fps games
Ik woon in echt dat is midden limburg
Heb een GOED werkende headset.
Ervaring? niet nodig own toch iedereen.
Nee ik speel wel vaker cod 4 (heb em niet)
Resistance 2, fc2 en fifa 09 en 08 plus rachet and clank
Heb super veel battlefield 2 op ps2 gespeelt.
Had 65 punten per uur (ppu) kill is daar maar een punt en flag 5.
Kan je na gaan dat dat mijn eerste fps was en toen al iedereen ownde dus ik heb er nouw eenmaal aanleg voor.
Nee nu genoeg opgeschep et lijkt me een dope clan en hoop dat ik mijn steentje bij mag draage.
(let niet op spel foute heb dyslexie)
Vr Jan 23, 2009 7:45 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht E-mail versturen Bekijk de homepage MSN messenger
Krumpy7
Clanlid

Bericht Reageer met quote
Quote:

Kan je na gaan dat dat mijn eerste fps was en toen al iedereen ownde dus ik heb er nouw eenmaal aanleg voor.

kuch .. eigendunk .. kuch

..We rule the game..
Vr Jan 23, 2009 8:58 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht ICQ nummer
dennis3000
Clanlid

Krumpy7 schreef:
Quote:

kuch .. eigendunk .. kuch

haha srry dat moest ff
Za Jan 24, 2009 10:06 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht E-mail versturen Bekijk de homepage MSN messenger
dennis3000
Clanlid

OldSnake schreef:
Geef je PS-ID, laten we eens CoD4 snipe
Laten we zien wie hier ge-owned wordt!

(Mijn PS-Id: online-player)

psn is dennis3000 maar ik heb cod 4 heb net ff op msn gevraagd kan em lene
Zo Jan 25, 2009 7:15 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht E-mail versturen Bekijk de homepage MSN messenger
Vignard89
Clanlid

Ey Gasten,

Ik ben Raymond, afkomstig uit Heerlen. Lekker veel limburgers had ik al gezien op t forum Razz
Ben zelf 19 jaar, 20 in mei. Persoonlijk altijd veel GTA en verschillende platform games gespeeld op de PS2, ook veel grand turismo, maar die console was altijd van me broer Razz shooters speelde ik altijd op de PC. in die tijd was ik nog fan van de muis, maar sinds de next gen consoles ben ik ook veel shooters gaan spelen op de consoles. Daarnaast heb ik ook 3 jaar world of warcraft gespeeld, maar daar heb ik echt geen tijd meer voor.

In het dagelijks leven werk ik bij de Mac Donalds in heerlen centrum Razz hard werken weinig verdienen... maargoed het is maar tijdelijk. volg een avondschool tussen 6 en 10 voor administrateur, MBO niveau 4, misschien daarna nog door naar HBO, maar nog niet zeker. Ben wel aant zoeken voor ander werk want de Mcdrek is nou ook niet je van het...

Maar toen ik nog thuis woonde was dat dus lekker veel gratis gamen, maar ik ben verhuisd op mezelf en me broer ook, dus ben toen toch maar een console gaan kopen. Razz Heb eerst de Xbox360 gehaald, toffe spellen vooral met fable 2 veel lol gehad, maar heb hem verpatst via marktplaats toen ik hoorde van Killzone 2 Razz voornamelijk omdat mijn maatje ook een PS3 heeft wil ik er zelf ook een zodat we samen online kunnen gamen. Helaas is hij niet zo'n die-hard gamer als mij maar killzone 2 kijken we beide naar uit.

Ik ga zodra dat pakket uitkomt van KZ2 met de PS3 naar de winkel. sluit ik hem aan en dan ga ik keihard gamen. Jong waarmee ik samenwoon heeft al een PS3 dus ben hard aant oefenen met COD4 die ik ook op de xbox al veel online heb gespeeld, maargoed de ps3 controller is toch even anders, maar moet zeggen hij bevalt goed. Ben super beniewd naar KZ2 en kan haast niet wachten tot ik hem thuis heb staan. En ben ook beniewd wat er van deze clan terecht komt als we strax online gaan knallen Wink

Verdere intresses van mij zijn muziek, sporten, vooral veel games en games gerelateerde dingetjes.. vrijdag avond speel ik in een drumband elke week en das wel lachen. bier drinken is ook een 'hobby' Wink

Maargoed, genoeg over mij... k zie jullie snel online, vanaf 28 feb denk ik dat ik keihard ga gamen Wink

Greets Vignard
Di Feb 03, 2009 9:12 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht MSN messenger
OverZee
Clanlid

Hallo, iedereen!!!

Ik ben Kevin, afkomstig uit Vinkeveen. Klein dorpje aan de Vinkeveense Plassen, precies tussen Amsterdam en Utrecht. Je zult het vaak horen bij de file-informatie Laughing Ik ben 18 jaar en kijk al tijden uit naar deze geweldige shooter. Vroeger speelde ik Unreal Tournament op de pc, dat heb ik een vrij lange tijd gedaan, totdat de PS3 gereleased werd. Ik heb van een goede vriend CoD4 een tijd geleend en was daar vrij aardig in. Verder ben ik ook fan van racegames en een Pro Evo-speler.

Ik werk 12 uur in de week in een supermarkt in het dorp. Verder zit ik in VWO 6, dus heb eindexamens dit jaar. Ik zal als ontspanning dan ook veel proberen te gamen, maar zal in de examentijd weinig tijd hebben om me voor de clan in te zetten:(

Verder voetbal ik in mijn vrije tijd, jammer genoeg is dat ook 's avonds, waardoor dat nog wel eens kan botsen. Verder ben ik maandagavond altijd vrij. Als eenmaal mijn examens afgelopen zijn werk ik niet meer 's avonds, dus kan er veel gegamed worden.

Dat was het eigenlijk wel zo'n beetje!

Kevin
Di Feb 24, 2009 12:36 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht MSN messenger
Penny-WiseNL
Clanlid

Naam: Jos
Leeftijd: 16
Provincie: Gelderland
Interesses: Muziek/gamen/internet/Vrienden
Game interesses: FPS,RPG, Action/Adventure, RTS
Ps3 games die ik heb: Mirror's edge, Cod5, Lotr:Conquest, GTA 4, CivRev, Far Cry 2, The orange Box, The elders scrolls IV: Oblivion, Assasin's creed, Soul calibur 4, Saints row 2, Ratchet and clank: tools of destruction, Tekken 5:dark ressurection, FlOwer,
Ps3 games die ik ga kopen: Killzone2, Infamous, Tekken 6, The witcher: rise of the white wolf, Uncharted 2, Ratchet and clank(?), Assasin's creed 2 enz. Very Happy
Di Feb 24, 2009 4:59 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht
bywater1987
Clanlid

naam: danny verweijmeren
leeftijd: 21
psn: bywater1987 heb een goed werkende headset.

hallo,
ik ben danny en woon in een klein dorp vlak bij breda. speel sins kort online (4 maanden).
heb eerst cod 5 gedaan maar wil me nu meer bezig gaan houden met killzone. de reden dat ik in deze clan wil is omdat mijn vrienden die ook een ps3 hebben het niet echt serieus doen. geven niet zo veel om clans enzo. ik wil graag in deze clan omdat ik het fijn vind om regelmatig met dezelfde mensen serieus te spelen. ben bijna elke dag wel even op psn te vinden.
de spelcomputers die ik gehad heb zijn: nintendo 8 bit, super nintendo, nintendo 64, gamecube, ps 1,2 en 3. dat was het wel denk ik...

Ma Mrt 02, 2009 9:24 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht MSN messenger
Shifty_93
Clanlid

Bericht Re: wij stellen ons voor Reageer met quote
Naam: Steven
Leeftijd: 15
Provincie: Groningen
Interesses: Muziek/gamen.
Game interesses: FPS
Ps3 games die ik heb: Call of Duty 5 (4) , Guiter Hero 3, killzone 2 en nog een paar XD
Ps3 games die ik ga kopen: Even niks meer.
Dat was t wel XD

PS mag ik nu in killzone Ko7 bij mijn naam zetten?
of is er geen plaats ofzo?
Ma Mrt 02, 2009 8:48 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht
DeRakker
Forum Beheerder

Bericht Re: wij stellen ons voor Reageer met quote
Shifty_93 schreef:
Naam: Steven
Leeftijd: 15
Provincie: Groningen
Interesses: Muziek/gamen.
Ps3 games die ik heb: Call of Duty 5 (4) , Guiter Hero 3, killzone 2 en nog een paar XD
Ps3 games die ik ga kopen: Even niks meer.
Dat was t wel XD

PS mag ik nu in killzone Ko7 bij mijn naam zetten?
of is er geen plaats ofzo?

FF offtopic:

Ko7 krijg je vanzelf voor je naam als ik je uitnodig en jij accepteert.
zou zeggen neem kijkje in inschrijfsectie Wink

Vragen of opmerkingen? = stuur een privé bericht naar de beheerders.
Ma Mrt 02, 2009 10:05 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht
JeanGer
Clanlid

PSN: JeanGer
Leeftijd: 22 jaar
Provincie: Overijssel
Interesses: Sport, muziek, uitgaan, gamen, etc.
Ps3 games die ik heb: Killzone 2, Far Cry 2, Fifa 2009, GRID Racedriver, GTA4

Altijd veel de battlefield serie gespeeld op de pc, maar mijn pc is ondertussen over datum. Dus nu wil ik me gaan richten op Killzone 2 op de Ps3. Headset ready en klaar voor echte clan actie! De opzet van Ko7 vind ik heel goed neer gezet, dus ik hoop het te kunnen joinen (reeds ingeschreven). Ik hoop oprecht dat dit een tactisch sterke clan gaat worden.

Di Mrt 03, 2009 1:30 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht Bekijk de homepage
Squad99
Clanlid

PSN: Squad99
Echte naam: Maurice
Leeftijd: 27
Games in bezit: Killzone2, COD4, FIFA09, LBP, Streetfighter4, Uncharted:Drake's Fortune, Far Cry2.
Games die ik nog wil: Uncharted2, GoW3, COD6, Tekken6 (en vast nog een paar die ik vergeet) Confused

Als jullie nog wat willen weten, vraag 't me gerust.

GreetZ!!

Do Mrt 19, 2009 11:00 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht
softweed
Clanlid

RogRog schreef:
Squad99 schreef:
PSN: Squad99
Echte naam: Maurice
Leeftijd: 27
Games in bezit: Killzone2, COD4, FIFA09, LBP, Streetfighter4, Uncharted:Drake's Fortune, Far Cry2.
Games die ik nog wil: Uncharted2, GoW3, COD6, Tekken6 (en vast nog een paar die ik vergeet) Confused

Als jullie nog wat willen weten, vraag 't me gerust.

GreetZ!!

welkom welkom Smile vecht vrolijk mee zou ik zeggen Smile

klopt je zult nooit tekort komen kwa tegenstanders

Vr Mrt 20, 2009 6:59 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht MSN messenger
bradd-94
Clanlid

Naam: Bradley
Psn: Bradd-94
Leeftijd: 14
Provincie: Noord holland
plaats: Amsterdam
Game interesses: van alles. hangt van de game af
Ps3 games die ik heb: Alleen Kz2 ben overgestap van xbox naar ps3 :$ vandaar zo weinig games
Ps3 games die ik ga kopen: Ik wacht nogsteeds op kingdoms hearts 3, tekken 6, cod 6, bioshock 2 en vast nogwel meer.

Wat ik doe in mijn vrijetijd is gamen. Voetballen en tekenen als iemand wil zien wat ik kan. ik kan wel wat scannen Smile

Nog meer info. ik ben van de xbox 360 naar ps3 overgestapt omdat ps3 steeds goedkoper word en en natuurlijk Kz2 eraan kwam.
Zo Apr 12, 2009 6:57 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht E-mail versturen MSN messenger
bradd-94
Clanlid

The_Gameking schreef:
bradd-94 schreef:
Naam: Bradley
Psn: Bradd-94
Leeftijd: 14
Provincie: Noord holland
plaats: Amsterdam
Game interesses: van alles. hangt van de game af
Ps3 games die ik heb: Alleen Kz2 ben overgestap van xbox naar ps3 :$ vandaar zo weinig games
Ps3 games die ik ga kopen: Ik wacht nogsteeds op kingdoms hearts 3, tekken 6, cod 6, bioshock 2 en vast nogwel meer.

Wat ik doe in mijn vrijetijd is gamen. Voetballen en tekenen als iemand wil zien wat ik kan. ik kan wel wat scannen Smile
Nog meer info. ik ben van de xbox 360 naar ps3 overgestapt omdat ps3 steeds goedkoper word en en natuurlijk Kz2 eraan kwam.

Nou scan maar eens wat ben wel benieuwd

ja sorry dat ik het nu pas lees het is nu ff telaat om het erop tezetten kzit namelijk op me ipod internet ik zet morgen wel ff een link van een naakte vrouw. Je zult denken wtf die gast dat maakt maar geloof me de tekening is erg mooi alleen me scanner is stuk dus ik maak wel ff foto met me mobiel
Morgenstuur ik de link
Ma Apr 20, 2009 11:06 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht E-mail versturen MSN messenger
Berichten van afgelopen:    
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Kings of Seven forum index » Introductie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: