Kings of Seven forum index
RegistreerZoekenHelpGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
wij stellen ons voor
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Kings of Seven forum index » Introductie Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
wij stellen ons voor
Auteur Bericht
StVladd
Clanlid

Bericht wij stellen ons voor Reageer met quote
Ik had me aanmelding geplaatst, maar niemand weet natuurlijk wie ik ben, dus alsnog een intro Very Happy

Naam: Bram
Leeftijd: 21
Provincie: Friesland
Interesses: Muziek/gamen/internet/electronica/openbaar bestuur
Game interesses: FPS,RPG en survival horror.
Ps3 games die ik heb: Call of Duty 5, Dead Space, Littlebigplanet, Metal Gear Solid 4.
Ps3 games die ik ga kopen: Killzone2 (!!!), Resident Evil 5.

FPS ervaring: toen ik nog een jochie was begon ik met het spelen van Doom met mn pa, toen ik een jaar of 11 was deed ik altijd LAN wedstrijden tegen vrienden, dan deden we altijd Shadow Warrior, man die game heb ik kapot geLANd.
Daarna deed ik met mn pa veel No One Lives Forever (1).
Heb ook veel Unreal Tournament gespeeld die tijd.
Far Cry heb ik redelijk vaak gespeeld.
Toen had ik effe een FPS black out, en nu ben ik een ps3 fps fanaat Twisted Evil

Razz

Laatst aangepast door StVladd op Wo Jan 14, 2009 9:26 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Wo Jan 14, 2009 7:09 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht
Krumpy7
Clanlid

Bericht Reageer met quote
Naam: Krumpy7
Leeftijd: 15
Provincie: Noord-Holland
Interesses: muziek, uitgaan, gamen, internetten, VOETBAL(!!!)
Ps3 games: Uncharted, GTA, FC2, Viking, Assasins creed, BFBC, LBP en GT5 Prologue
Ps3 games die ik ga halen: (Street Fighter 4 favoriet Very Happy), Killzone 2 de rest van et jaar zie ik nog wel ..
Platformen in bezit: Playstation 3, PSP en een PC! de rest heb ik verkocht .. wat moet je er nog mee Razz

..We rule the game..

Laatst aangepast door Krumpy7 op Wo Jan 14, 2009 8:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Wo Jan 14, 2009 7:50 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht ICQ nummer
Bobbie001
Clanlid

Nou leuk om te lezen, zal ik ook maar een doen dan? Razz

Naam: Bob
Leeftijd: 17
Provincie: Noord-Holland
Interesses: muziek, uitgaan, gamen, internetten enz enz...
Ps3 games: CoD 4, Mgs4, uncharted (!), Far cry 2, Gt5p, Gta4, Fifa 08, ratchet & clank ToD.
Ps3 games die ik ga halen: Killzone 2 (duh) Street Fighter 4, Resident evil 5, Gta5, CoD 6 Modern Warfare 2, God of War 3.
Platformen in bezit: Snes, n64, cube, ps2, ps3 en Xbox360 en een dikke pc Razz

FPS ervaring: begon op me 9e met Rainbow six: Rogue spair. Geniaal vond ik dat toen, verder uitgebreid met Counter-strike 1.6 (kapot gespeeld) en Counter-strike: Source (speel ik nog steeds) en redelijk wat shooters op de console o.a: Gears 1, CoD 2 en 4, Halo 2 en halo 3 enz enz..
Zit ook in een Counter-strike: Source clan, op dit moment niet erg actief ofzo dus dat zal niet veel problemen geven.
Fps moet wel mijn favo genre zijn, op de 2e plaats komt denk ik RTS en RPG
Wo Jan 14, 2009 7:51 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht
Raikos
Clanlid

Naam: Rick
Leeftijd: 13
Provincie: Utrecht
Intrresses: Gamens, Muziek Maken, Voetballen, Internetten
Ps3 games: MotoGP 08, Far Cry 2, FIFA 09, BFBC, Assassin's Creed, R&C:ToD GTA 4, Uncharted: Drake's Fortune.
Ps3 games die ik ga halen: Killzone 2, Meer zie ik wel in de loop van het jaar.
Platformen: Ps1, Ps2, Ps3, PC, Laptop.
FPS ervaring: IK heb geen idee waarmee ik begon ofzo ik denk op de PC met Warrock maar dat zit zo vol met Cheaters en ik heb kut PC dus kwam het er niet echt van. BFBC heb ik ook kapot gespeeld en daar was ik best redelijk in alleen heb ik altijd hekel aan teamleden die niet doen wat ik in gedachten ehb Surprised .
Favo Genre: FPS daarna RTS, RPG, Sport en Race Cool

Do Jan 15, 2009 7:53 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht Bekijk de homepage
Edraket
Moderator

Naam: Eduard
Leeftijd: 16
Provincie: Zuid-Holland,
Interesses: muziek, uitgaan, gamen, internetten, voetbal, wedstrijdzwemmen
Ps3 games: FC 2, Fallout 3, Cod w@w, LBP, FIFA 09, BF:BC, ratchet and clank: TOD en AoB, End war
Ps3 games die ik ga halen: , Killzone 2, GoW3, Uncharted 2, de rest van et jaar zie ik nog wel
Platformen in bezit: Playstation 3, PC, Wii, PSx, xbox 1.

Kings of Seven!

we're from Holland, where the f*ck you from!?

Laatst aangepast door Edraket op Vr Jan 16, 2009 7:58 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Do Jan 15, 2009 11:39 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht Bekijk de homepage MSN messenger
enormhi
Moderator

Naam: Djormhi.
Leeftijd: 15.
Provincie: Gelderland (Achterhoek!).
Interesses: Gamen/Internetten
Game interesses: FPS, RPG.
Ps3 games: Veel.
Ps3 games: Veel.

FPS ervaring: Echte pro in CoD4.

Do Jan 15, 2009 3:28 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht
Kyuubi-Six
Moderator

Naam: Sjors Versteeg
Interesses: Meisjes/Gamen/Muziek/Uitgaan/Gezond leven/Snowboarden/Voetballen
Game interesses: Actie Adventure, Arcade Race, FPS
Ps3 games die ik heb: Favo zie sig en nog paar scheit games die toch nooit meer speel
Ps3 games die ik ga kopen: Killzone2, Uncharted 2: Among Thieves (Misschien, InFamous, God of War 3)

FPS ervaring: Op de Ps3 vooral Cod4 en Cod5, Op pc speelde ik de gratis shooter Wolfenstein Enemy Territory. Die ervaring gebruik ik nu ook een beetje omdat ik daar ook in een clan zat samen met Paco en nog paar gasten uit me dorp. De tactiek hiervan leerde ik ook vrij snel.

Kings of Seven
We're from Holland, where the f*ck you from!?
Do Jan 15, 2009 4:21 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht Bekijk de homepage MSN messenger
DeRakker
Forum Beheerder

Naam: Jeroen
Leeftijd: 17
Provincie: Zuid holland
Interesses: Muziek/gamen/internet/fitness/windsurfen/basketbal/varen/bouwkunde
Game interesses: FPS en andere toppers van andere genres, like LBP of GTA 4 enz.
Ps3 games die ik heb: nog maar weinig, al mn games die ik heb staan in mn sign lol
Ps3 games die ik ga kopen: Killzone2 ...

FPS ervaring: Veel, alleen altijd pc gamer geweest en nu pas ongeveer half jaar een ps3.
Enige ervaring op de ps3 is cod:waw Very Happy
Maar heb nu al mooie 2.01 k/d, en daar zit nog eerste periode bij toen ik nog nooit shooter had gespeeld op ps3.. dusja gaat lekker Wink

Vragen of opmerkingen? = stuur een privé bericht naar de beheerders.
Do Jan 15, 2009 4:31 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht
micordegrood
Clanlid

Naam: Micor
Provincie: Zuid-Holland
Interesses: Muziek/gamen/sport/vrouwen
Game interesses: FPS,RPG en simulatiom.
Ps3 games die ik heb: Call of Duty 4, GTA IV, Littlebigplanet, LordOfTheRings Conquest. Fifa 2009, Oblivion, Guitar Hero world Tour
Ps3 games die ik ga kopen: Killzone2 (!!!), Operation flashpoint 2, God Of War 3

FPS ervaring: Begonnen met Battlefield 1942 daarna battlefield 2. toen naar de console overgestapt met COd4(speel ik nu nog steeds)
Vr Jan 16, 2009 1:11 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht E-mail versturen MSN messenger
ZLOXX
Clanlid

Naam: Robin
Leeftijd: 15
Provincie: Gelderland
Interesses: Quad rijden, Survival, Mountainbiken, Gamen
Game interesses: FPS-games, ben een echte ''Hardcore Gamer'' Twisted Evil (Denk ik)
PS3 Games die ik heb: Call of Duty: World at War, MX vs ATV Untamed, Uncharted: Drake's Fortune, Battlefield: Bad Company, DEF JAM: ICON, Soul Calibur IV
PS3 Games die ik ga kopen: Killzone 2, Uncharted: Among Thieves, Operation Flashpoint 2, Volgende Call of Duty serie en misschien Skate 2

FPS ervaring: Ik begon als een 11 jarig jochie, met als eerst spel: Soldier of Fortune 2.
Daarna overgestapt naar Call of Duty 2, en merkte daarna dat je ook samen met mensen in een zogenaamde 'clan' kon spelen Razz . Dat heb ik ongeveer een half jaar met een vriend van me gedaan, in die tijd heb ik ook Battlfield 2 gespeeld + Special Forces. Daarna kwam Call of Duty 4: Modern Warfare, ik heb met dat spel ook in een clan gezeten. Toen hadden mijn broer en ik een PlayStation 3 gekocht, en toen ik jarig was kreeg ik Call of Duty: World at War. En daarvoor nog wat andere spellen gekocht. Wink

Laatst aangepast door ZLOXX op Za Jan 17, 2009 8:25 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Vr Jan 16, 2009 6:42 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht
RogRog
Clanlid

hallo Cool

hier even in het koert wie ik ben:

naam: Rogier
leeftijd: 16 (bijna 17)
Provincie: Limburg
Interesses: gamen/fitness/electronica/brommers&scooters/tennis/gitaar spelen
PS3 games in huis: Uncharted/moh airborne/haze/ratchet and clank/poker2008/Prince of Persia/Sonic Unleashed/Burnout paradise/Unreal Tournament 3/Assassins Creed/Oblivion IV/Rainbow six vegas 2/ en natuurlijk Killzone 2 allang ge'pre-orderd!

Wat ga ik zeker nog halen? --> Killzone 2 dus allang besteld, LOTR Conquest, God of War III, Uncharted 2:among thieves (kijken of ik daar ook alle trophy's jat) en Gran Turismo 5 met eventueel zoon ultiem racestuur van logitec met eigen versnellingsbak.. als ik tegen die tijd nog niet blut ben Smile

FPS ervaring: niet gigantisch. 2,5 jaar van mijn leven weggegooid aan WoW, maar verder behoorlijk wat maanden uitgeleefd op COD2 (eigen server gerund). Haze heb ik uitgespeeld. En ik speel bijna dagelijks Unreal Tournament 3. Ook nog een tijd lang star wars online gespeeld.. battlefield 2 ofso? weet niet meer precies hoe dat heette.. COD4 singleplayer uitgespeeld, kon niet online (pc) mistte bepaalde patches ofzo.. en verder heb ik vast nog wel eens wat dingen gespeeld.. maar dit is de grote lijn.. Very Happy

latrz!
Rogier

Za Jan 17, 2009 8:07 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht Bekijk de homepage MSN messenger
softweed
Clanlid

Naam: Softweed
14 (1 feb 15)
Provincie: Zuid-holland
intresses: meisjes, lekker meisjes, mooie meisjes, american foorbal en PS3, windsurfen, bodyborden, muziek, hockey en zielen. (en de rest wat de meeste pubers ook doen)

game ervaring: ik heb vooral op de computer actie avonturen games gespeeld maar ik kan me ook heel goed vermaken met goede rpg games zoals fallout 3 maar mijn lievelings gernre is toch FPS voor op de PS3 ik vermaak me nu al heel erg met resistans 2 maarja ik heb pas 1 jaar mijn PS3 en moet nog een beejte oefenen met FPS maarja ik leer snel dus is het niet zoon groot probleem Smile

favoriete gamens ooit: COD2, COD 4, Oblivion, Fallout 3 en GTA 4.
games die ik ga kopen: Killzone 2, Infamous en Prototype.
Za Jan 17, 2009 11:50 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht MSN messenger
koekebakker
Clanlid

Naam: Marco Verheul
Leeftijd: 14
Provincie: Zuid-Holland
Interesses: Voetbal/Film/Muziek/gamen/internet/electronica/gamekings.tv
Favoriete tv-serie: Heroes wat helaas in de winterstop zit Sad
Favoriete Film: the Italian Job
Favoriete game: CoD4
Game interesses: FPS, Adventure, Free-roaming
Ps3 games die ik heb: Call of Duty 5, Far Cry2, GTA IV, Metal Gear Solid 4, GT5P, Wipeout HD
Ps3 games die ik ga kopen: Killzone2 , Resident Evil 5, CoD:MW 2, Uncharted 1 en 2
Ja, Uncharted moet ik nog kopen maar ik hoop dat ie nog goedkoper wordt. XD
Opleiding: Havo 3e jaar
Voetbalclub: Feyenoord Rotterdam
Favoriete internetsites: Gamkings.tv, ko7.pacorb.com, nu.nl, tweakers.net, gamingonly.nl, gametrailers.com, vi.nl, youtube.com
Favoriete drankje: Red Bull
Favoriete vette hap: Big Tasty

FPS ervaring:
Als kind onder de tien geen FPS gedaan. GTA san Andreas was het meeste wat op 'n shooter leek. Embarassed
12 Jaar: Warrock (gratis 'counterstrike')
13:Bioshock, Heel de half Life serie, Team Fortress 2,CoD4
14:Nog meer CoD4, Far Cry 2, CoD5. Ik heb CoD5 weinig online gespeeld.
Vond ik niet echt zo leuk als CoD4.

Andere games van vorig jaar die ik vet vond: Metal Gear Solid, GTA IV

Dit lijkt me wel genoeg, toch?

Laatst aangepast door koekebakker op Di Feb 10, 2009 4:09 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Ma Jan 19, 2009 9:00 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht MSN messenger
RogRog
Clanlid

Welkom Smile

en over uncharted 1:
goedkoper dan 19,49€ zul je hem niet snel krijgen..

als je creditcard hebt kun je hem zonderverzendkosten bestellen bij play.com voor die prijs..

Di Jan 20, 2009 4:43 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht Bekijk de homepage MSN messenger
OldSnake
Clanlid

PSN-ID: online-player (Ja ik weet dat ie dom is)
Leeftijd: 13
Prov.: Oost-Vlaanderen, België
Fav. game: CoD4 (Al maanden aan een stuk)
Fav. genre: Shooters (Vooral FPS)
Boodschappenlijstje: Killzone 2 (+ eventueel Sims 3)
Do Jan 22, 2009 8:59 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privebericht
Berichten van afgelopen:    
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Kings of Seven forum index » Introductie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: